Uhn tiss uhn tiss uhn tiss

Solstrålar! Jag måste tyvärr meddela ni inte kommer höra av mig mer, på ungefär en vecka föööörrrrr jag ska tillbaka till landstället nu, som jag berättat och detta blir mitt sista inlägg innan min syster kommer och hämtar mig och kär mig till mamma, för att bjussa på middag som jag också berättat!
Upptäckte att man kan ta usb-sladden till en sony ericsson mobil och sätta i iphoneladdaren och ladda den lilla sötnosen, om man nu som jag, har glömt s.e laddaren på landet, klantig som jag är. Glömde även min rakhyvel! Haha, ser ut som en grottmänniska på benen och under mina fläskiga armar. MEEENN vi kan säga att jag kör en liten, rehab för huden. Som jag typ trasar sönder den varje gång jag duschar och då, rakar mig! Hahah, det låter så fult att säga så, som om jag står där och trimmar mustachen! Haha
Tänk på mig när ni steker på stranden de närmaste dagarna, för då sliter jag på fälten som en afrikansk slav!
Och lyssna på bloodhound gang - för dom e klatchiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0