Shy ronnie

Vill tillägna detta inlägg till en i min mening fräsig flicka med världens utstrålning! Två stora plus är hennes musiksmak och hennes klädstil, för båda delarna gillar jag skarpt. Hon heter Sofia! Känner inte människan sådär toppenbra faktiskt, vilket jag inte förstår egentligen, varför jag inte tagit tag i! Men vad jag vet är att cheyen gick i en av de andra niorna i min gamla (SHIIIIIIIIT VILKEN LÄTTNAD ATT SÄGA GAMLA:O:O:O) skola!
Sååå.. Om du läser detta din tuffing, fatta hur cool du är :D
Resten av det här lilla inlägget ska få handla om mitt hår som jag färgade om idag, det blev inte alls som jag räknat med (vilket det aldrig blir för mig) men det var rätt fint, alldeles kopparfärgat, dock ska jag ta och färga om det igen då koppar inte var nyansen jag sökte, men det får ni veta vid ett annat tillfälle vilken kulör det kan bli, antagligen när det är färdigt, för som skrivet, det blir aldirg som jag räknat med..
Godnatt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0