Quadrapop is tha thaaanng

Idag har jag inte mycket på hjärtat, har inte fått mig några funderare alls! Förutom att jag stör mig så innerligt på hur trött man blir och hur skön sängen är när man måste gå upp. Det är jobbigt. Men om man bara vaknar en dag då man inte har någon tid att passa, då är man ofta pigg som en lärka och kan bara jumpa upp ur sängen med morgonfrillan i högsta hugg! Detta gäller åtminstone mig, undrar egentligen vad det är med sömn som lockar så mycket egentligen, det är ju jättekul att göra saker men ändå vill man ligga kvar i sin gosiga säng. och mysa ihop sig med det oerhört sköna täcket. Ja..
Oh lord va ful jag har varit i mina dar, ni ska få ta del av det, som ett privilegie för att ni läser detta. Bli inte rädda!!
Checka in fläskis här ovan, ganska vacker å så 8-)



Kommentarer
Postat av: beccis

HAHAHHAH JAG DÖÖR! FÖRSTA BILDEN, HAHAAHA

2011-07-19 @ 02:23:42
URL: http://kneppizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0