Plingklocka eller ringklocka.. svårt

Väckarklockan ringde imorse klockan 06.47 som vanligt, har börjat klockan 8 i tio års tid, varje vardag (utom loven) men är ändå lika trött vaaarje morgon. Fast nu har jag ett sommarlov fullat av sovmornar och sena kvällar att skylla. Hur som helst så blev det inte många timmars arbete idag men fick ändå lite gjort, det var min syster som ville ha hjälp att - sortera papper. Det är inte så jävla kul men äsch, pengar är en nödvändighet i denna galna värld. Såååå. Jobb!
Ska dinera denna afton med syster min och hennes boyfriend och så hans lille söta son! Vi ska grilla något oidentifierat. SÅ nu gäller det att packa på och jag mpste fanimej packa bra, och LÄTT! För 18.25 avgår bussen mot mitt lilla landställe och en massa mera jobb. MEN på fredag eftermiddag kommer Becca ut på besök vilket ska bli jävligt nice! Har inte träffat den lilla räkan på allt för länge och hon ju ett riktigt energipaket fullt med överaskningar! Kulkul! :)
Men nu - packning och musik, känner för.. bloodhound gang, red hot chilipeppers och slipknot så innan något annat sker ska en megabra playlist bli till, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0