Plåster e fint

Jag kände att igår var ingen bra dag att göra någon uppdatering faktiskt! Hade ingenting som ville ut ur fingerspetsarna just då, fast jag inhandlade en hel massa saker faktiskt, riktigt fint om jag får säga det själv, och väldigt oväntat från min sida! Men jag hade ju ett exceptionellt smakråd medverkande i shoppingrundan bestående av Olivia så det var ju trevligt faktiskt!
Vi sprang på Daniel Paris på burgen king och ja.. han har en av de mest störande rösterna någonsin men det var så himla roligt stt lyssna på allt han klagade på och så, hehe.
Var ute och sprang spåret igår också, inte för att det är mycket med 4,4 km men min min dåliga motivation och kondition så blev jag mäktigt imponerad av att jag klarade de två varven på 2,2 km vardera utan att gå något alls, för jag brukar bara köra ett och sen typ gå lite och bara strunta i det, för jag är så omotiverad oftast men viipps igår så bara fanns viljan och det var inte ens jobbigt!
Sprang imorse också men då blev det bara ett varv eftersom att då hade motivationen minsann gått tillbaka till sitt vanliga läge.
Nyduschad med ny tröja från Monki, hundra pix, inte illa

Jeansen för etthundrafemtio svenska riksdaler på weekdays och den
lilla pösväskan den, den kommer från Indiska av alla ställen, 99:-
I like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0