One two three four

Det kan ju inte vara något vidare roligt att följa min blogg, för det händer ju liksom ingenting.. Men till mitt försvar måste jag säga att nu på sommaren så finns det så mycket annat att göra än att sitta vid datorn och dessutom blir jag inte sådär supertaggad på att skriva en liten uppdatering när jag är hemma och vänder eftersom min internetsladd på övervåningen är trasig, ergo, jag måste gå ner med min dator och koppla om lite sladdar från pappas dator och det är ju kanske inte så jobbigt, men inte så motiverande heller. När det är så enkelt som att bara klicka på on-knappen när jag går förbi min lilla dator och sen göra en liten uppdatering så blir det så enkelt, så ska det vara.
Idag så känner jag mig bara allmänt seg och därför har jag laddat upp med en massa filmer och så ska jag sitta i min säng och gosa med mitt täcke, ha golvfläkten på trean (högsta läget) och glo på film helt enkelt.
Känner för drama..
Nåja, här kom en liten uppdatering, vänta inte uppe tills nästa, för då kommer ni inte få sova på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0