Oboy!

Slår på stort med hela TVÅ inlägg dagen till ära, tänkte att det var lika bra, för att skruvA till varDagen en liten aning. Jag nämnde i mitt förra inlägg att jag varit med någon som jag inte sett på länge, nämligen amanda! Vi var på hennes landställe (som råkar vara samma ö som jag har mitt på men vi har lånat ut huset till min faster denna vecka) och hade det himla mysigt. Det var ju nite kanonväder direkt men jag badade två gånger faktiskt :)) Fast det var så kallt att håren krullade sig på ryggen. Sen kollade vi på två filmer, valentines day och min låtsas-fru, den sistnämnde var lika skitig som titeln, vem döper en film till något sådant om man vill att den ska bli stor?? Sjukt förutsägbar, hade kunnat berätta i stora drag hur den skulle utspela sig redan i början, av bara titeln faktiskt! Herregud.. Ingen förstaklassig rulle direkt. Jag gillar filmer som man inte riktigt kan förutspå exakt handling. Filmer med olyckliga slut till exempel, det gillar jag verkligen för man tror alltid att det ska sluta bra, för det gör det ju nästan alltid, därför ÄLSKAR jag filmer som inte gör det, man blir så förvånad! Sen fantasy gillar jag också för det kan hända precis vad som helst, det är kul. Dock sånt som Harry Potter och Sagan om ringen är ju från början böcker MEN om man inte läst dem innan är ju filmerna helt otroliga! Älskar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0