Klickklack wooooo

Hawdy partner!
Min dag var nice med stort k kan man ju säga! Rockade loss med bass på medium på guitar hero, jag är så himmelens värdelös så att man vet ju inte vad man ska ta sig till med mig, isolera mig från resten av världen tills jag har lärt mig min läxa! Kämpade på med easy på trummor också, höhö, fy vad jag är äckligt dålig. Det ör nästan inte ens roligt. MEN.. låt mig bara säga er att jag ägde ut mina kollegor på fifa07! Fast.. det var ju inte så.. Men jag ville ändå säga det!
Till middag så bläv det Idealmakaroner med heinz ketchup och satan i klaveret vad det var smaskigt hörni.
Nu så ska jag bara fräscha till mig lite innan jag drar ut på nya äventyr.
Men. Jag har en plupp i tandköttet, en sån som gör lite ont men som man ändå måste ta på med tungan hela tiden bara för att man inte kan låta bli! Det är ganska så jobbigt tycker jag... MEn jag överlever nog tills domedagen nästa vinter.
Ja.. vad ska man säga..? Det här var ju.. rätt.. kontroversiellt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0