Kalashatt! :)

Pommes granates vilken befrielse det är att se när man loggar in på battle.net; claim 7 days free! På mitt account där playtimen gick ut för typ 3 månader sen, det är ett jäkla bra säljsknep egentligen det där, när man kastar in handduken på wow för sommaren så ser man det där nu i juli, 7 days free, då blir man ju nästan tvungen att köpa gamecard sen, men jag har 6 dagar kvar! Det känns riktigt bra faktiskt :D Fast det är segt att questa.
Imorgon så ska jag minsann spendera massa pengar, som jag tjänade ihop idag genom att träla hemma, dock vet jag itne vad ajg ska köpa så det blir antalgligen en massa onödigt skit som jag itne behöver och så har jag inga pengar kvar sen när jag kommer på npgot jag vill ha.. Men det är så det ska vara!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0