Kalar mija haaa

Så... det där gick ju inte som väntat!
Ingen av dem fanns kvar.. Och.. Jag bröt mitt löfte för.. Det är fan rea och jag har hyfsat mycket pengar och aa.. Det bara hände!
Sedan när jag kom hem, trött och svettig som en nejlika så åt jag middag!
Pluggade in min iphone nu så det kommer färska bilder! Vad sägs om det va? va? vaaaa??
Nektarinen smakade bajs så.. det blev bara ananas till middag idag!
Resten fick fåglarna, för usch!

Hittade ju faktiskt en svart bandaugrejja eller vad det nu kan heta, så det
var ju bra! Och vantarna, hur förklarar jag det.. Joo.. Jag älskar verkligen
hösten och vantarna får mig att tänka på höst! Så.. Ja jag blir glad av
vantar och bara 30 kronor fattigare. Så man kan köpa lycka.
Och skorna förklarar jag med nästa bild!

Man kan ju bara inte låta bli! Det skulle vara madness, speciellt som dom
är så jävla heta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0