I know I will

Jag antar att, trots vårt tappra försök så är varken jag eller mormor så kulturellt lagda, vi förstod inte alls bilderna på fotografiska, till exempel Robert Mapplethorpe eller vad han nu kan ha hetet, vad var grejjen med honom, varför tyckte alla att han var så himmelens märkvärdig? Och den svenska killen som hade ett foto med hela världen i samma, det var mestadels märkligt och inte ett dugg trevligt tyckte vi. Nej. Vi fatta inte grejjen alls.. Men jag hänger inte läpp för det! Det betyder bara att jag och mormor är så coola och kontroversiella (vad nu det betyder) att vi liksom, är beyond detdär, era små honungsbin (:
Nu ska jag chilla galet för det känns som att jag har en hel veckas sömn att ta igen, trots att jag sovit som en gris minst 10 timmar/natt. Men men. Chilla galet står högst upp på min "att-göra-lista"
Ha nu en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0