Hallonsaft

Jag förstår hur glada ni kommer bli när ni ser detta! Jag lever! Men det är på håret får jag säga, för jäklar i min lilla burk vad jag har slitit! Måste försörja mig förstår ni (ha råd med headset och xbox) så jag har jobbat igen MEN det var bennemej kul för nu så är man ju liksom tjenis med människorna på arbetsplatsen så då har man ämnen att konversera om och vips har dagen gått! Sedan så har jag börjat hjäpla kunder och ta betalt och sånt så det är ännu roligare!
Tyvärr hörninini så har jag inte varit schysst nog att fotografera mitt liv de senaste dagarna. Så det får bli gamla dokumentationer - idag igen!
Åt nyss en halv ananas och en nektarin. Frukt är sannerligen min grej om jag får säga det själv. Har blivit helt galen i frukt nu på senaste tiden. Om någon undrade alltså...
JAg har även testat coop xtras apelsin- och hallonsaft och den smakar urk. Som ungefär, avslagen läskedryck tycker jag nog. Jag föredrar nog bobs jordgubbssaft. Saft är saftigt. Och gott.
Och vet ni vad!? Jag har sett så många grodor de senaste dagarna då jag varit på jobbet att jag nästan fått en sådan chock så att man dör, så som hönor kan få! Men de flesta jag sett har varit sådär små, så att dom nästan är lite söta, NÄSTAN bara. Men när jag stegade mot gurkhuset, då jäklar hoppade det fram en riktigt baddare! Fy.
Ska jobba imorgon också, eller ja, hela veckan faktiskt. Och några dagar i nästa vecka också. Men sen bad jag om att få slippa jobbet, för då är det bara en vecka kvar tills jag flyttar HEMIFRÅN! :D är väldigt exalterad.
Sen undrar jag vad en missionär gör, en sån där kristen en som åker omkring i världen, ska dom konvertera folk till kristendomen? För det verkar konstigt.
Jaa.. sådär ser det alltså ut där jag arbetar, med lite mer ogräs och lite
högre plantor bara!

En dag så kände Linnea för att, jag ska nog göra snurr-korvar i hela håret
mitt och känna hur det känns att ha dreadlocks. Det kändes äckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0