Giftig

Duktigtflicka.nu vill jag bara säga. Jag har minsann klippt gräsmattan med vår eländiga gräsklipparmaskin som saknar framhjulsdrift och alltså är en riktigt tungklump att rulla framåt i det, inte nu längre, så höga gräset.
Min fader är skyldig mig 300 kronor för besväret med detta plus det som jag ordnade till igår med min städning och allt vad det nu var. Det känns riktigt bra för jag är nämligen så gott som pank så varje litet mynt gör skillnad i min plånis.
Ser fram emot morgondagen väldigt mycket skulle jag vilja påstå, för faktum är att imorgon, den 4 juli 2011 ska jag Marcus och Gustav åka till grönalund och se Alice Cooper, inte för att någon av oss faktiskt gillar hans låtar utan mer för att det känns som om det är en av de där hundratals sakerna man borde göra i sitt liv, att se Alice Cooper spela live. Nu är en väldigt bra chans eftersom det är näst intill gratis att gå in på grönalund gentemot att köpa biljetter till en spelning som kanske inte ens kommer att äga rum. Nåvål, dit ska vi och det ska bli roligt tycker jag, för har man så rysligt trevligt sällskap så blir näst intill vad som helst roligt, näst intill..
Idag kommer min allra allra bästa vän hem och därför ska jag dit snart! DET ser jag fram emot :)
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0