Då var det dags igen

HEJ!
Känner mig som en usel människa som inte har uppdaterat och jag måste säga att man blir hemskt handikappad utan internet! :o
Jag har varit med om en hel massa jag, Alice Cooper (vilkens konsert sög i mina ögon), en hårfärgning (det var det som var det hemliga) för FRIDAs nr 17 och så har jag minsann arbetat lite grann.
Om ni bestämmer er för att läsa det där nummret senare så vill jag att ni ska veta att jag inte alls tycker att det blev fint, vad dom än skriver! Jag började gråta (hahahha) sen när jag kom hem för det var så fult, stod i duschen hur länge som helst med balsam i håret för att försöka dra ur så mycket av den tant-lilaröda färgen skulle försvinna och, Det gjorde den! men det blev någon slags röd-orange istället och aa, jag gillar det faktiskt! I hårbotten (tog den usla frisören en annan färg för "djup") så är det typ mer lila-röd nu, det skär sig verkligen med resten av håret och ser helt enkelt förjävligt ut. Men men! Jag kommer aldrig någonsin igen på till salong HollandHair igen i hela mitt liv, för jag tyckte verkligen inte de var proffsiga, alltså, inte bara för att jag blev missnöjd med färgen men frisören klippte en tre cm lång slinga i min lugg som är helt omöjlig att få med bak om jag gör en toffs, så den står ut lite.. snyggt.. sen när färgen inte blev som emelie (hon på frida-tidningen) sagt så brydde sig frisören verkligen inte utan hon bara körde på! Så nej.. Inget bra intryck gjorde hon på mig, verkade mest som om hon var där för att sälja matrix-prylar för det var det enda hon verkade kunna tala om.
Det där tog en av tjejerna på salongen och la upp på deras blogg, smygtitt på frisyren..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Känner mig som en nördig liten stalker som följer din söta blogg. hehehe

MEN FYFAN VILKEN FIN HÅRFÄRG. funtat länge som satan på att färga rött. I precis den nyansen. läckraans snyggt!

2011-07-12 @ 14:31:01
URL: http://loud-as-fuck.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0