3 timmar och 11 minuter senare

Jag är mätt. Väldigt mätt. Usch. Jag hatar att känna mig mätt av någon anledning, går hellre hungrig faktiskt, för.. det är inte en lika mosig och smörig känsla, den är mer, lätt! Men nu var det så att maten var god och då blir man mätt.
Har varit ute på promenix med boysen (dom skejtade och jag gick) ett tag. Rätt så okul faktiskt haha, att bara gå runt. Men vi får se vad som händer nu hörni!
Jo det kan jag berätta nu! Amandaisen och jag ska glo på film hela långa kvällen! Fast inte alltför sent hoppas jag, för jag ska upp relativt tidigt imorgon, ska till fotografiska med mormor! :D och bjussa på thai efteråt tror jag (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0