10 små apor hoppa i en säng

HEj hopp! Idag så hjälpte jag min morbrors fru på hennes jobb med att sortera massa papper först och sätta i in pärmar och sen fick jag HUR MÅNGA PAPPER SOM HELST som jag skulle köra i en dokumentstrimlare eller vad det nu kan tänkas heta. Det tog mig 2 och en halv timme att förstöra alla dessa dokument och det var bara roligt i ca 5 minuter, sen fick jag ont i ryggen för min hållning suger.
Men det var inte det jobbigaste utan sen, när jag (jääääättemycket tidigare än hon hade trott) var klar så var klockan bara tre så då fick jag GÅ hem. I 28 grader med jeans och flanellskjorta. Det var rätt jobbigt, tog 40 minuter och var väldigt varmt. Så nu är Linnea trött.. MEN! Jag vill väldigt väldigt gärna åka till ett köpcentrum och handla två bhar för det behöver jag verkligen, sen är det ju rea nu också och det är jäkligt nice för då kan jag ju liksom köpa fler! Men.. jag vet inte om jag orkar..
Ska duscha nu, sen få vi se.
DOM *stor pil neråt* vill jag ha!
Den är inte så ful i verkligheten som den ser ut här, har en svart!
MEN den är sååååå himmelens skön och sitter så jävla bra, den glider
liksom inte ner som alla andra axellösa! Så det sa. Lindex höhöhehehihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0