Gott nytt år

Tänkte lite snabbt summera mitt 2011, bara för att just nu kommer jag inte på något som jag gjort direkt hehe!
Jag grät på min 16årsdag tack vare en riktig dumming, jag gick ut grundskolan med 310 poäng vilket jag är jävligt stolt över, jag spenderade sommaren med mina sjukt underbara vänner, åkte till mitten av ingenstans över midsommar med människor jag inte kände och hade en otroligt märklig midsommar, jag jobbade på en gård, jag kom in på säbyholms naturbruksgymnasium, jag "flyttade hemifrån" (i veckorna iallafall), jag åkte till Skottland och träffade en skum prick i skogen, jag piercade septum, jag slutade på skolan och flyttade hem, jag började på Mikael Elias teoretiska gymnasium och här är vi nu. Har varit ett jävligt sopit år, med några undantag, ska sluta hoppas och bara ta tag i saker istället, det blir mitt nyårslöfte! Ska känna nästa nyår att jag har haft kul det här året och mått bra som fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0