Är det bara jag eller laggar blogg.se, anyway, irriterande.

Har hittat min nya hobby! Att måla med akrylfärg haha. För det är sjukt kul att hålla på och kladda och sånt och det blir väl helt okej bilder iallafall, men övning ger färdighet som man brukade säga i forna jugoslavien.
Fick ett par pyjamasshorts, en tröja och massa bhar och trosor av min mor idag, vilket ju aldrig är fel alls! Det är asnice med underkläder tycker jag, haha. Älskar att köpa nya :P
*cirka 30 min paus*
Blev helt plötsligt tokinspirerad och ritade en ganska fin bild, i blyerts, av en tjej typ, gudinna-aktig haha. Den enda jag inte blev helt nöjd med var ögonen, för dom passar liksom inte kroppsspråket, eller vad man nu ska säga.. Men den blev fin för att vara en kladd!
Tänkte sägaaa aaaaaaaatt.. IMORGON åker jag och min syster till västerås för en liten "weekend" där. Och tänker bennemej inte ta med min dator för den är alldeles för jobbig att släpa på. Men jag tror ärligt talat inte att någon bryr sig om jag håller min borta härifrån i några dagar haha. Now. Packning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0