TJENA MITTBENA

Har bakat kakor idag och i fredags, för jag kände för det, men dom blev fett äckliga hahah. Bara smeten som är god höhö
Känner mig så handikappad när min mobilladdare är kvar hemma (på säby) men aa, det är sånt man får ta antar jag. Stackars mig.
Idag har jag bott i mina superdupermysiga pyjamasbyxor som jag köpt på lindex, åå vad jag älskar dessa brallor! Dock inte lika mycket som mina andra (snarlika) braller som Lollo lagt beslag på haha. Fast har köpt ett asfint nattlinne och ett par pyjamasshorts som är helt gudomliga såååååååå jag överlever tills det blir kallt, typ, i vinter. Men då har jag ju förståss mina flanellpyjamaser hahahah! Jag gillar pyjamaser :3
Imorgon Måndag ska jag gå upp klockan 6 bara för jag är en sådan himla snäll människa, när jag börjar först klockan 10.10. Men som sagt, jag är en sådant superdupersnäll människa, och fan va taggad jag är på morgondagen btw för då har vi Janne HEEEEELA dagen och han är så jävla skön, dessutom verkar han gilla mig så jag har chans på bra betyg där, TRODDE JAG JA! för vi ska bara ha honom i typ fem veckor till för då börjar den nya läraren så det blir ju nice..
Och nu börjar Lollo och Jonas spamma bilden igen så jag får massa händelser på fejjan så jag känner mig poppis,JAAA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0