PS!

Ska ju lägga upp de sannerligen vackra bilderna jag tog på arbetsplatsen min igår, när jag hade lite tid över då det inte kom någon kund!
Ser det inte ut som om en fantasyfilm skulle kunna spelas in här? Mitt
i lin-landet! Det var oerhört fint i verkliga livet men på bild, not so much.

Inne i butiken. Som alla säkert förstod.

Jag! Med fett het outfit. Inne i butiken. Ensammen.

Finns liksom inget att säga. Blommor. Punkt.

Höhö, det är supermodernt, osv. Men har karaktär, vore inte alls lika
trevligt och personligt med en elektrisk våg!

Igen. Blommor. Och kant av växthus. Med tomater i.

Missbildade morötter, som nån har hängt på anslagstavlan av en anledning
som jag inte känner till. Antagligen för den tyckte det såg helt crazy ut!

Denna lilla namnlösa (åtminstone för mig är namnet okänt) filur bor där.
Och. Den behöver inte pysslas om så mycket, brukar oftast glömma
att den finns, tills nått litet barn frågar om den. Och jag aldrig kan svara.
För jag vet inget. Den bara.. Är där!

Och sist men inte minst! En aning reklam till den mysiga lilla gårdsbutiken
ute på landsbygden (som om det behövdes, är redan packat med folk vareviga
dag på sommaren) HÄR är deras hemsida, om någon som läser detta, (fast det
tror jag knappast :P) skulle vilja veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0