Ekblad

Satt nu av någon egendomlig (varför säger man egendomlig? när det har betydelsen konstig fast en egendom kan ju vara typ en tomt eller så, något man äger, väldigt besynnerligt om ni frågar mig) anledning och kikade på Elle-galan 2011 på Elles hemsida och jag kom till 5.08 för bättre saker kan man lägga ner sin tid på än att glo på några, i min mening, ganska trista och smaklösa modeller som struttar omkring på catwalken och inte kan förmå sig minsta lilla leende utan måste verkligen se ut som att dom hellre skulle vara vart som helst annars, bara inte där. Nu tror ju jag inte att det är fallet utan det är väl så en modell ska se ut. Men jag tänkte då rakt inte lägga ner dyrbar tid på att se på dem, gillar inte kreationerna de har på sig heller, Tema: Vitt = TRÅKIGT.
Sedan av de 5 minuterna jag såg så var minst 3 intro när Josefin Bornebusch försökte göra sig lite lustig men inte lyckades särskilt bra, samtidigt som hon gjorde reklam för, om jag minns rätt, fyra alkoholsorter, varav en gick ut på att klunka ett glas av vad som skulle se ut som Absolut Vodka. Märkligt tycker jag. Det blev liksom.. Inte roligt någonstans.
Och nu har jag lagt ner ett mångfald av sekunder för att klaga för er, och berätta vad jag tyckte om det. Som om det skulle vara någon som verkligen VILL läsa om det. Knappast. Kan ju inte vara mycket roligare än att se själva galan, om man nu tycker som jag.
Något som dock intresserar mig är min london-resa som går av stapeln om ungefär en månad!
Checka in dessa bilder som jag tagit från DROPDEAD
Ser riktigt mycket fram emot att stressa dit, och spendera pengarna jag
jobbat ihop denna sommmar. Anledningen att det blir stressigt är för
att det är tusen andra saker jag vill göra i london och har endast en dag
på mig då vi nästa morgon ska vidare till skottland, till en liten småstad
som jag inte tror har utvecklats särskilt mycket på shoppingfronten..
But still!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0