Candle light

Så, into the wild, vilken gripande film! Alltså, haha, det var en sådan som icke var förutsägbar, en film i min smak. Lätt värd att se, för vem som helst för den innehöll lite av allt tyckte jag. Dock var det en del saker som jag irriterade mig på, som det alltid är. Men det tänker jag inte ta upp för jag tycker helt klart att ni ska se den själva. Oh yes. Det, jag vill nästa inte nämna något adjektiv egentligen, men måste poängtera ändå att filmen är sann till stora delar, baserad på en verklig händelse vill säga!
Nu är det varmt i mitt hus, för jag svettas som en rabiat råtta! Ska öppna fönstret mitt och hoppa in i duschen, sedan är det nog läggdags för min del, har varit så himla trött lately.
Från i lördags med fina Becca.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0