Vad är egentligen poängen med det

Tjenixen!
Idag var det världens härligaste fredag typ, iallafall om man jämför med all fredagar jag varit i skolan under de 3 åren av högstadiet. Vi började med att ha engelska men det fanna inga datorer så jag gick iväg till den andra klassen och satt och snicksnackade med amanda, jennie och becca. Sedan var det ganska chill no, gjorde bara några frågor i ett häfte, inte särskilt betungande. Efter detta var det dags för matte och jag och min bänkgranne briljerade och var klara långt långt före alla andra så vi satt och gjorde lite vad vi kände för innan vi slutade 20 minuter för tidigt, sen lunch och sedan fick dom som ville gå hem för SO-läraren var spårlöst försvunnen. Jag och några få till stannade kvar och slipade på våra MVG-artiklar. Yepp, en bra dag helt enkelt!
Nu blir det min spellista som kort och gott heter RAPE ME, av den enkla anledningen att det är något jag vill.. Eller? Nej självklart inte, den heter så för att det är Nirvana såklart! Åter igen säger jag bara Curt Cobain i mitt hjärta.
Han är verkligen en person som jag inte ser upp till ett dugg, han har för tusan inte förtjänat all publicitet och "känd-het" som han har. Pundare..
Men hans röst är så sjukt bra och budskapen i de knäppa låtarna är bra. Tycker jag!
Ska börja lite på engelskaarbetet nu innan jag ska iväg med en bekant. Apropå ingenting så glappar mitt headset och det är fruktansvärt störande eftersom den ljuvliga stämman tillhörande Curt Cobain då och då försvinner. Fast brukar inte använda detta headsetet när jag sitter vid datorn men nu fick det bli så. Det här använder jag typ bara i skolan för att drömma mig bort med the word alive, miss may i.. Som jag ska se den 10 maj! Jag är så sjukt taggad, det kommer bli helt perfekt!
Engelskaarbete var det ja! Ha det gött tills vi hörs igen.
Haha, skulle se busig ut men.. en bättre beskrivning vore nog enbart
WIERD!



Ville bara illustrera med en failad bild hur vackert väder det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0