Tejp är nyttigt

TJING!
Jag stör mig på massa saker, fast speciellt stör jag mig på att man måste vara tyst i klassrummet, eller iallafall att jag måste vara tyst haha, jag gillar att göra min röst hörd.. väldigt mycket! Det är så besvärligt att behöva sitta tyst och behålla alla mina smarta och kreativa tanker för mig själv och oftast min bänkgranne heheheh.. Dock har jag så väldigt kreativa tankar att det är klurigt för folk att förstå vad jag menar, men jag lovar, jag är smart!
Idag så var det ju som alla säkert känner till fredag och det är härligt må jag säga, nu är det lov och bra väder också så dagen blir ju liksom perfekt! (Bortsätt från att jag hostar som en liten kamel och är snuvig som en hjort, om dom nu kan bli snuviga)
Ska nog.. Göra något! Hehe, tror jag ska ta på mig mina dojjor och gå ut ett slag om mina vänner vill det. Tjingeling!
Haha, en läcker kamel som jag träffade i Tunisien! Är han inte käck?
Ser man inte hur tuff jag är? (haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0