Mobileo - nej tack

Godmorgon och glad påsk!
Vaknade riktigt tidigt idag på grund av att någon (kanske påskharen) stampade in i mitt rum helt utan anledning, vad är det för stil egentligen?? Nåväl, har legat i sängen sedan dess och inte fått något alls gjort, lite ångest över att jag är innomhus nu när solen skiner som bara den utanför fönstret och det är rätt varmt ändå, för att vara april!
Ska nog ta och hitta några passande klädesplagg att byta om till och möjligtvis äta lite frukost (om vi har något gott hemma) och sedan gå ut en sväng, om någon vill följa med dåra, men det ska nog inte vara några problem! :)
I mitt rum råder just nu kaos, inte totalt kaos som det brukar vara men ändå lite grann, det ligger kläder och saker utpspridda på golvet bara för att jag, lat som jag är, inte har tagit rätt på alla saker jag hade med mig till björnrike.
Tittar ut genom fönstret och börjar fundera på vad man egentligen kan göra ute en sådan här dag om man inte är så väldigt många.. fotboll förståss, om nån har sin studsmatta uppe kan man ju göra något på den, haha, eller typ.. ja inte vet jag, cykla runt. Åka skateboard förståss, om det är sopat på vägarna!
Aa.. det är typ det jag kommer på, det är inte så jätteroligt att vara ute nu, jag längtar tills man kan bada!
Är ej helt säker på hur man ska ta sig ut till bryggan men.. man får väl hoppa!
Fy va störigt att den här bilden blev större än den andra, men jag är inte den
mest tekniska så jag vet inte hur man fixar det, därför får det vara!
(Det är en bild när jag har baaaadat för typ två somrar sen(a))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0