Mjaaaaaooo säger katten

Åhoj!
Jag tycker om att kolla upp synonymer, jag gillar ordböcker och jag är lite smått egenartad. Fast det är roande att vara lite personlig! Det tycker i alla fall jagsjälv och det är ju rätt så bra egentligen (:
Ehh.. jag gillar.. Att rita! Och att skriva faktiskt, ehm.. Och slutligen: Att prata. Massor. Men det är ungefär det jag verkligen gillar, jag kan intressera mig för det mesta men lyckas aldrig hålla kvar intresset på samma nivå en längre period utan det svalnar fort. Därför har jag provat alla möjliga saker men jag tröttnar fort som sagt och så slutar jag med det. Dock, rita, prata och skriva fortsätter jag alltid med, fast det går i vågor! Nu vet ni..! en liten bild jag tog nyss på mina färggranna akvarellpennor

en liten bild jag tog på mina färggranna akvarellpennor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0