Korv med bröd, inte bröd med korv

Var alldeles nyss ute och gick en liten promenix runt den lilla skog vi har precis vid vår tomt och gissa vad jag hittade? JO! Vitsippor som stod i blom! Blev helt överlycklig haha, dom brukar inte blomma så här snart efter att snön och kylan har försvunnit. Jag tyckte det var helt underbart i alla fall! Skådade hundratals tussilago också och även om jag inte tycker dom gör sig på bild så älskar jag dem där de står och lyser upp den bruna marken och allt torrt gräs, fullkommligt älskar våren!
Det var väl ungefär det jag hade på hjärtat just nu, så krya på mig :)
Gillar vår baksida, eller aa.. det här är nära den åtminstone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0