Just nu är jag ung

Sitter och ritar lite! Fast kladdar mest hihihihihi!
Känner mig motiverad att skapa ett mästerverk (hehe) fast det blir inte så bra, känner mig inte inspirerad av något, är konfunderad..
Varför blir bilden (längst ner) blå när bakgrunden är vit egentligen?
Ska försöka få till något nu innan jag går till sängs, det kan bli precis vad som helst fast antagligen i blyerts för alla som undrade, känner mig inte lika färgglad som jag brukar för tillfället!

Kladdade bara på med en väldig fart, blev rätt coolt fast så lite tid
har lagts ner på bilden! (Tycker jag)
Några av mina kära pennor, hehe!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Fin,fin blogg!! :D:D

2011-04-14 @ 21:38:04
URL: http://alivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0