Inte som du alls

Hej allihopa everybody.
Idag så har jag spenderat kosing och åkt rullbräda! Det förstnämna var nödvändigt för jag behövde en uppdatering i min garderob och det andra var roligt för... det är kul bara. Jag är inte så himmelens talangfull alls men jag försöker ju ändå och det ska ge resultat har jag gett mig tusan på.
Känner att mitt fall i Björnrike som orsakade hjärnskakningen blev som en slags "varning" eller vad man ska säga, min hjärna vill liksom inte utsätta sig för mer risker på brädor så han (ja, min hjärna är en kille) typ.. håller sig krampaktigt fast vid en lyktstolpe eller liknande varje gång jag ska testa något hopp eller dropp eller nått på skateboarden. Könstigt.. Och otroligt irriterande.
Njut av de tre vackra bilderna vettja så går jag och duschar och sover lite grann! Hejsvejs.
Hohoho, jag är ju väldigt snygg ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0