Innan klockan slår

Jag är så sjukt trött just nu! Då kan man ju tänka sig att sova vore en bra idé men.. aa, det är det också! Fast jag glömde bort tiden lite.
Försökte ta en bild med min webcam på lilla söta mig men den krånglade så mycket så jag blev alldeles sur på den. Fy på dig lilla webcam..
Sen, FYI, jag har popcornskal mellan tänderna och det är så otroligt störande tycker jag men med största säkerhet försvinner detta när jag borstar mina tänder, jag brukar göra det varje morgon och kväll, kanske verkar lite konstigt men jag gör det för, jag liksom, känner mig fräsch då! 
GODNATT&SOV SÅ GOTT!
Dom här små gossetottarna sitter på min sängkarm och ser mysiga ut!
Jag <3 Björnar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0