Hur känner du nu

Godmorgon allihopa!
Idag så är jag sådär glad av mig, det är valborgsmässoafton denna afton! Jag ska ta bussen om några timmar ut till mitt landställe med en godvän och det ska bli riktigt härligt att rymma dit när solen strålar och all is/snö äntligen är borta. Vi ska grilla något som jag inte ännu vet och så har vi planerat in ett dopp i östersjön.
Fasen va kallt det lär vara, cirka 5-7 grader celisius i vattnet.
Igår så umgicks jag med min kära vän becca och vi gick och köpte munkar, som för övrigt var torra som sand. Men det gick la ner ändå, man är ju inte kräsen när det kommer till donuts hehehe. Sedan var det forgetting sarah marshall och den är ju lika rolig varje gång. Älskar han som verkligen vill imponera på "Aldous Snow" hahaha.
- Did you listen to my demo?
- Am, I was meaning to but then I just kept on living my life..
- *Sadface*
HAHAHAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0