Gröna nypon ska man nog inte äta

Godkväll/Morgon/Natt..
Mår verkligen toppenbra (elller?). Fast jag hade grymt kul idag iallafall, gick ut och det var trevligt. Var bara mitt underbart knäppa, udda jag och det funkar bra för mig. Aa, så var det helt enkelt med det. Nu är jag fruktansvärt trött och ska alldeles alldeles strax hoppa (yepp, hoppa) in i duschen och sedan krypa (yepp, krypa) ner i sängen och sova läääääänge!
Slänger (yepp, slänger) upp en eller flera bilder från idag, beroende på hur jag känner!
Bara så där apropå.. Jag tycker det är riktigt fräsigt att mina ögon byter färg, kollade på några bilder och beroende på bild (och kanske bakgrund) så fick de lite olika nyanser av grönt/brunt. Ganska häftigt faktiskt, i mina ögon iallafall, hehe, det var klyftigt skrivet! :)
Tack, men, nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0