Giraffen, nu strulade du allt till det

Hello!
Jag kan skriva hej på engelska, såhär gör man det --> H E L L O. Det betyder hej. På engelska.
Idag så ska jag skriva en massa arbeten för jag var ju sjuk som alla borde veta och kom efter som bara den, därför måste jag nu komma ikapp. Det känns väl lite sådär, fast är rätt taggad på att skriva! Men problemet är bara att jag inte får skriva fritt, det är jobbigt att inte få göra det, måste skriva tråkiga arbeten som jag inte alls vill göra och det känns tungt. Jag vill skriva en saga! Mihihihih, får göra det, lite senare.. (:
Det var något jag tänkte på.. JUSTE! Jag har äntligen orkat gå hem till pappa och hämta lösenordet till gyantagningen.se och kolla om jag kommit in på mitt gymnasium! Det hade jag, haha medianen låg på 175 poäng och alla som sökt kom in.. :P Min poäng var 305 så aa, jag var rätt säker innan på att jag skulle klara det, men det är ändå spännande. Tycker att jag har väldigt bra betyg och det känns riktigt nice, har kämpat för det.. Hopppas jag lyckas höja mig i hemkunskap (det vore pinsamt annars med tanke på att jag är kvinna, ska man ha mvg i något som kvinna så är det hemkunskap) och franska. Ska göra prov imorrn, i franska, det blir skitsvårt, usch va otaggad jag är på det. Tur att jag inte drog ut och skejtade med de andra idag, hade helt glömt bort att jag ska göra franskaprov imorrn! PHAIL:I
Just nu sitter jag och pratar med amanda på facebook, borde verkligen inte sitta och skriva inlägg när jag har så otroligt mycket att göra.. Måste ut och springa, skriva klart no-arbetet, skriva artikel-analys, börja på engelska-arbetet, PLUGGA FRANSKA... Jag dör!
Här kommer en uppiggande och supersockersöt bild på amanda! (och en på mig hur jag ser ut idag för att det tror jag att alla är intresserade av)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0