Ett litet stearinljus

Sitter i min lya och ritar lite, har lärt mig massa nya tekniker som jag testar. Det blir.. helt okej faktiskt! Fast jag har inte blivit supernöjd med någon blyertsteckning faktiskt. Jag gillar färg, som min illuminati bild på min header, den tycker jag är fin och jag har ritat flera stycken bilder som är alldeles jätte-färgglada som jag bara älskar men dom ligger i min mapp. En sitter på min dörr dock!
har kollat in ett flertal bloggar med tjejer som bara ägnar sig åt att teckna och måla, fy fasiken va duktiga folk är. Blir både sporrad och sänkt av att titta på andras verk. Är inte så duktig själv ännu men det kommer (hoppas jag innerligt). Måste hitta någon slags.. "muse" haha som jag kan bli inspirerad av, just nu sitter jag bara med pennan i handen och stirrar på det blanka pappret. vi får väl se om det blir något av det här!
Jag önskar att jag hade en liten kossa som jag kunde gå ut till och gosa med! Tänk va mysigt! en alldeles egen liten ko...
Kände mig tvungen att skissa upp en liten kossa bara för det, kolla på
dom snälla ögonen! Jag vill bara gråta när jag tittar på den stackars kon!



Haha, här är ännu en bild på mina pennor, blir så glad av att se alla färger
så tills jag får ihop en riktigt färgglad bild så kommer jag och lägga upp
bilder då och då på dom här, för jag tycker det är så fint med färg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0