De sista månaderna och Cobains död

Hej,
Jag har varit i elljusspåret och joggat! Har inte gjort det på hur länge som helst, har bara suttit inne och ätit godis hela vintern känns det som, haha så blev rysligt nöjd när jag märkte att jag utan problem alls tog mig runt de 2,2 kilometrarna hela tiden löpandes. Gick inte en meter det första varvet! Andra varvet hade jag nog säkerligen kunnat springa runt hela om jag hade velat men bestämde mig innan jag började för att gå halva och då är jag så inställd på det att det liksom inte går att ändra på.
Sitter och tittar ut genom fönstret på de gröna björkarna och vill då sjukt gärna gå ut igen men jag måste verkligen plugga om det här provet ska gå alls.. Känns inte kul på något sätt..
Franska adjektivens komparation, adverd, reflexiva verb / pronomen, passé composé med être och 2 A4-sidor med glosor kan ju dra dit pepparn växer.
Lyssnar just nu på Nirvana - smells like teen spirit. Fan va bra Nirvana är, lyssnade på dem HELA TIDEN förr i världen men sedan glömdes de bort och jag började lyssna på annat, när jag satt och åt middag hade jag bandit på för att jag inte skulle känna mig så ensam haha, då spelade dom Nirvana - Rape me. Då blev jag förälskad på nytt.
Curt Cobain i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0